O Nas :)

Szukasz alternatywnych-skutecznych źródeł treningu?
Chcesz poprawić wytrzymałość i koordynację ruchową?
Interesuje Cię zmniejszenie tonusu mięśniowego?
Czy stosujesz ćwiczenia prerehabilitacyjne?
Nasza oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!!!



Jesteśmy trenerami pływania mocno zaangażowanymi w wykorzystanie naszej dyscypliny w innych dziedzinach sportu. Oferujemy zajęcia w wodzie, które podniosą na wyższy poziom Twoje dotychczasowe możliwości w różnych płaszczyznach uprawianej przez Ciebie dyscypliny:

• Poprawa wytrzymałości tlenowej (zwiększenie pojemności płuc)
• Poprawa szybkości
• Poprawa koordynacji ruchowej oraz kontroli oddechowej
• Zapobieganie kontuzjom
• Zmniejszenie tonusu (napięcia) mięśniowego poprzez poprawę czucia proprioreceptywnego
• Odciążenie aparatu kostno-więzadłowego
• Wzmocnienie i aktywacja mięśni oddechowych

Dodatkowo razem z nami możesz wykonywać ćwiczenia regeneracyjno-relaksacyjne po ciężkim treningu. Prowadzimy zajęcia w rożnych okresach przygotowania sportowego w zależności od potrzeb i celu zawodnika. Indywidualnie dobieramy ćwiczenia ze względu na stopień zaawansowania umiejętności pływackich oraz możliwości kondycyjnych.Należy pamiętać, że woda jest środowiskiem nienaturalnym dla człowieka, dlatego daje ludzkiemu organizmowi mnóstwo bodźców i korzyści. Pływając odciążasz kręgosłup, który podczas codziennych czynności, a tym bardziej treningu narażony jest na mnóstwo przeciążeń i urazów. Pływanie stanowi również alternatywę dla biegania w początkowych fazach przygotowań.
Wielu zawodników sportów walki ze światowej czołówki postawiło na pływanie pod okiem równie doświadczonych trenerów tj. Jon Jones, Aleksander Gustafsson, Saul Alvarez, Wladimir Klitschko, Amir Khan, Nick Diaz, Floyd Maywather.
„Mój patent to poranna sesja na basenie, po której wieczorem jestem w stanie znów trenować na najwyższych obrotach”- Aleksander Gustafsson.
Razem z Nami swoją wodną przygodę rozpoczęli równie utytułowani zawodnicy z Polski tj. Marcin Tybura, Damian Janikowski, Daniel Omielańczuk, Jan Błachowicz, Lukasz „Juras” Jurkowski, Marian Ziółkowski, Mateusz Piskorz, Mateusz Zuchwały, Damian Majewski i Piotr Strefner.
Wiedze i doświadczenie zdobywamy w Stołecznych Klubach Pływackich (Warszawianka Wodny Park oraz UKS Jagiellonka). Nasz system opiera się głownie na ćwiczeniach oraz obciążeniach opracowanych przez Billa Sweetenhama, Total Immerssion czy ćwiczeniach rehabilitacyjno-korekcyjnych. Przez 10 lat pracy zawodowej nasi wychowankowie oraz podopieczni zdobywali czołowe miejsca w Polsce czy Europie bijąc rekordy kraju. Razem poprowadziliśmy kilka grup treningowych której zawodnicy stanowili czołową drużynę w Polsce.W okresie wprowadzającym opieramy się głównie na ćwiczeniach doskonalących technikę, czucie wody oraz długość kroku pływackiego połączonym w spójne łańcuszki treningowe. Okres bazowy to głównie kształtowanie wytrzymałości tlenowej w oparciu o osiągnięcia i stopień zaawansowania zawodnika. Oprócz techniki, ćwiczeń DPS czy oddechowych pojawiają się dodatkowe zadania mające na celu poprawę wytrzymałości.

W okresie ukierunkowanym i specjalistycznym pływanie powinno zejść na drugi plan i opierać się na podtrzymaniu i regeneracji (trening recovery) ze względu iż w tych okresach na pierwszy plan wychodzą treningi specjalistyczne w dyscyplinie kierunkowej, a pływanie powinno być dodatkowym uzupełnieniem relaksacyjno-odprężającym.
W okresie przejściowym doskonalimy technikę oraz stosujemy ćwiczenia rehabilitacyjno-korekcyjne.

Wszystkie ćwiczenia dostosowujemy indywidualnie pod zawodnika. Kontrolę bieżącą treningu prowadzimy poprzez pomiar tętna zawodnika, długookresową natomiast monitorujemy osiągnięciami oraz krótkimi testami opracowanymi pod fighterów.

 


 

Stanisław Zawarski

phone.: +48 790 793 877

emial : stan@swimandfight.pl

Wojciech Kobylarczyk

phone.: +48 509 507 730

emial : wojt@swimandfight.pl

Jacek Wiśniewski

phone.: +48 607 153 541

email : jack@swimandfight.pl